Als leden van de vereniging willen we graag dat alles zo soepel mogelijk loopt. Geen storingen, snelle score verwerking, correcte scoreverwerking, voldoende olie op de baan, geen zand op de baan, handblowers die het doen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ook het bowlinghuis wil graag dat al deze zaken goed geregeld zijn en iedereen tevreden komt bowlen. Als bowlers zien wij vaak zaken die niet helemaal soepel lopen. Simpele pins die omvallen of het missen van de eigen scores op de standenlijst. Het doorgeven aan de balie of bar lijkt dan voldoende, maar helaas komt het dan niet altijd bij de juiste persoon terecht. Simpelweg omdat het personeel druk bezig is en het ook wel eens vergeet. Hierdoor blijven zaken door sudderen en lijkt het alsof er niks aan gedaan wordt. Wij dachten laten we de handen ineen slaan en de bowlers de mogelijkheid geven om online een melding te kunnen maken van iets wat niet klopt. Hierdoor wordt het verbeterpunt ten eerste geregistreerd en de juiste persoon ontvangt de melding. Dus mocht er iets niet kloppen, meldt het dan meteen! Melding maken score of technische verandering